مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 07:302020-12-20بين الملل

انفجار بیروت| «جعجع» خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب بین المللی شد


رییس حزب «القوات اللبنانیه» گفت، تنها راه رسیدن به حقیقت درباره انفجار بندر بیروت تشکیل کمیته حقیقت یاب بین المللی در این خصوص است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سمیر جعجع رییس حزب القوات الرسمی القوات اللبنانیه، جعجع گفت: صرف نظر از نتایج تحقیقات ملی که امیدواریم به نتیجه ای برسد بار دیگر تأکید می کنیم که رسیدن به حقیقت انفجار بندر بیروت جز از خلال تشکیل کمیته حقیقت یاب بین المللی ممکن نیست.

وی ادامه داد، برخی کمیته حقیقت یاب را با دادگاه بین المللی کیفری اشتباه می گیرند، این دو ابدا شبیه هم نیستند.

کمیته حقیقت یاب همانطور که از اسم آن پیداست برای کشف حقایق است و پس از آن ارائه نتایج این کمیته در سطح داخلی و بین المللی وجود دارد.

جعجع در ادامه از میشل عون رییس جمهور و حسان دیاب نخست وزیر دولت پیشبرد امور خواست با اعضای دائم شورای امنیت تماس بگیرند تا یکی از آنها درخواستی برای تشکیل کمیته حقیقت یاب به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل تحویل دهد.

وی در ادامه خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی و دست برداشتن از هدر دادن وقت نیز شد و تنها راه را برگزاری انتخابات زودهنگام خواند.

جعجع هدف این درخواست را تشکیل اکثریت پارلمانی متفاوت خواند تا قدرت را از رأس هرم دوباره بچیند و به گفته وی با وضعیت کنونی لبنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار بیروت| «جعجع» خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب بین المللی شد

انفجار بیروت| «جعجع» خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب بین المللی شد